lauantai 11. tammikuuta 2014

Hiljaista on ollut... En ole edes kamerasta saanut kuvia koneelle. Vaan ehkäpä ensi viikolla. Nyt kun en ole kotona, vaan mieheni luona. Ja kamera tietysti kotona :)

Töissä on mennyt ihan hyvin. Vähän yrittää flunssaa pukata, vaan ei tule kunnolla. Nenä vaan tukossa ja hengitys rohisee. No, ei mahda minkään, on vaan pakko jaksaa.

Oon kyllä miettiny paljon tätä blogiani... Kun multa häviää lukijat. Itsekseni en viitsisi höpistä. Kivaa on kuitenkin aina välillä saada muilta viestejä. No, ehkä mä vaan yritän saada teidät tämän hetkiset lukijani pysymään. On siinäkin tavoitetta kerrakseen :)

Joululahjoista piti kertoa, että anopilleni neuloin sukat. No, hänpä palautti ne miehelleni ja sanoi niiden olevan pienet. Ja ihan varmasti eivät olleet pienet! Ja vaikka olisivat olleet, hän käsityöihmisenä olisi varmasti voinut purkaa kavennukset ja tehdä muutaman rivin lisää. Mielipahaa aiheutti mulle, kun ei muutenkaan väleissä olla. Mutta sen tiedän, etten enää hänelle mitään tee, vaikka ei itse pystyisi neulomaan!!!

Yritän saada ne kuvat ensi viikolla tänne, lapasia tuli tehtyä ennen joulua. Ja nyt olen isoäidinneliöitä virkannut ja muutamat vauvansukat neulonut. Niistäkin kuvia sitten myöhemmin.

Mukavaa alkanutta uutta vuotta kaikille!

4 kommenttia:

Sohvaneulomo kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta sinullekin! Uusi vuosi on taas uusi mahdollisuus, ja toivotaan parempaa. Älä sinä lukijoista murehdi, voihan sitä höpistä itsekseenkin. Pohdin itse välillä samaa, minulla kun on lukijoita 28. Mutta olkoon vähän, kirjoitan silti!

Anonyymi kirjoitti...

IHAN HYVINHÄN SULLA ON VIELÄ NOITA LUKIJOITA EI SEN TAKIA TARVITSE BLOGGAILUSTA LUOPUA JOS MUUTAMA LUKIJA HÄVIÄÄ - KUNPA MUN BLOGIA SEURAISI NOIN MONI IHMINEN :) MUTTA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA SINULLE !

Milli* kirjoitti...

Pikkuisen tylyä käytöstä... Ei varmasti tarvitse mitään täsmälahjaa kyllä tehdä...

Äläkä sinä lukijoista huoli, mulla on 19 lukijaa ja ihan itsekseni välillä höpisen. Itseni takia minä sitä blogia pitelen, enkä muiden =) On joku semmoinen henkireikä käsitöiden esittelyyn.

Hyvää uutta vuotta 2014.

Kikka kirjoitti...

Heip!
Kuulepas kaimani, kyllä tuo lukija määrä on hyvä. Itselläni lukijoita on 7. Eikä todellakaan ole aikomustakaan lopettaa blogia. Mun päiväkirja verkossa, henkistä terapiaa, vaikka en voi kaikkea sinne kirjottaa, kun sukulaiset käy anonyymisti sitä lukemassa.
<3 Voimia tähän uuteen vuoteen! <3

P.S. Kummityttösi oli erittäin onnellinen joululahjasta. Se on jo tuhlattu H&M. Ja kävi ostamassa venytys korun. Juu, en ihan ollut tyytyväinen, mutta teini on teini.