perjantai 22. marraskuuta 2013

Viimeistä sairaslomapäivää tässä vietän. Maanantaina palaan taas töihin. Olin just yhteydessä pomoon, että tietää vähän mitä kaikkea maanantaina on. Vaan ihan hyvältä näyttää. Odotan jo kovasti töihin pääsyä. On ollut ihanaa levätä ja saada päätä järjestykseen, mutta kyllä töissä oleminenkin on ihanaa. Mulla on oikeastaan ollut ikävä töihin... Ehkä vähän outoa, mutta nyt kun asiaa ajattelen, niin on kova ikävä. Saas nähdä miten lapset ja aikuisetkin suhtautuu mun pitkään poissaoloon... No, en ala selittelemään mitään sen kummempaa. Se on mun ja pomon välinen asia!
Tänään lähteen lapset isälleen ja huomenna mennään pikkujouluihin. Ihanaa!!! Tallinnan matkaankaan ei ole enää ku 2 viikkoa. Voi hurja :) Odotan kovasti :)
Mutta nyt pakkaamaan, että muistan kaiken ottaa tänään mukaan, mitä viikonloppuna tarvitsen. Mukavaa viikonloppua kaikille :)
Niin vielä piti sellaista kertoa, että lähdin marttoihin mukaan. Eka tapaaminen itsenäisyyspäivän jälkeen. Odotan sitäkin innolla.

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Jaksamista ja intoa töihin. Minä olen ollut elokuun lopusta saikulla ja nyt sain lisää lomaa helmikuun loppuun.
Mukavaa Marttailua ♥

suvi kirjoitti...

voimia työhösi<3

Anonyymi kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta sinulle ja perheellesi ♥