keskiviikko 29. huhtikuuta 2009

Haastetta pukkaa...

Sain Diddliinalta tämmöisen haasteen. Anteeksi, että kesti vastata...

Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

1. Juon paljon teetä. En tykkää muusta kuin ihan tavallisesta teestä. Käytän teessäni aina maitoa, siksi tavallinen tee on parasta.

2. Minulla on koko ajan joku käsityö kesken. Eikä vain yksi vaan useampia... Teen valmiiksi aina kun innostun. Nytkin mulla on kesken jouluinen ristipistoliina, virkattu päiväpeitto sekä sukat.

3. Tykkään kovasti kukista. Ostin taas viime viikonloppuna meille uuden kukkasen. Mieskin ostaa mulle vähän väliä ruusuja :o)

4. Tämän hetkinen innostumisen kohde on kankaat... Ompelen niistä meikkipusseja ja sovellan tilda -juttuja. Kankaat eivät siis ole tildaa vaan ihan tavallisia. Silti minusta ne ovat olleet ihan kivan näköisiä :o)

5. Olen leffa-friikki... Ostelen uusia elokuvia vähän väliä. Ja katson niitä monet kerrat. Myös sukulaiset ja ystävät ovat saaneet nauttia elokuvista minun ansiostani :o)

No, eiköhän tässä jo tullut ihan tarpeeksi paljastuksia... Tai ainakin toivon niin. Minä en nyt jaksa tätäkään laittaa eteenpäin. Niin monet ovat tämän jo saaneet. Kiitokset kuitenkin haasteesta :o)

Ei kommentteja: